Bra start!

Känner mig riktigt duktig nu, gick upp klockan 6 och gick ut och tog en snabb morgonpromenad i 45min, och nu sitter jag och äter frukost med gott samvete! Jag vet att det är ett sätt att kompensera, att träna alltså, men jag tränar inte överdrivet och sålänge min lilla träning håller mig till att äta vettigt och inte spy så tycker jag att den ska få vara kvar! :)

Idag blir det en lång dag, har skola till klockan 5, sen ska jag hinna äta och sedan har jag musikal, vi har premiär i nästa vecka! Så det är mycket att göra nu.

Jag har bestämt att idag och imorgon ska bli mina duktiga dagar denna veckan, i maj är det som sagt 2dagar per vecka, och denna vecka har jag hittils inte lyckats med en enda. Jag måste skärpa mig helt enkelt!


Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0