Bu

Bu för denna dagen, jag har redan hetsat och det är bara förmiddag. Ush ush. Har småätit en macka, ett äpple, lite kesella med grape och så nyss. Blir en konstig dag idag matmässigt, hinner inte äta en riktig lunch så det får bli en grov dubbelmacka med keso och avokado och ett äpple till. Därav det stora mellanmålet nu, eller var det lagom? Jag är förvirrad.

Hur som helst, jag har en fullspäckad dag idag:

11.00 - 14.30 skola
15.00 - 17.00 vila, gå promenad, äta mellanmål/middag
17.00 - 20.00 vara med min kille och hans vänner
20.00 - 21.00 baka till min student (ska frysa in)
21.00 - 22.00 umgås med lite släktingar som kommit hit

Men det ska nog gå bra, det enda jag oroar mig för är hur jag kommer sköta maten, jag är stressad från topp till tå, jag känner hur stressen bryter ner min kropp. Inte bra alls. Och jag vet att stressen ofta ändras till ångest och sedan flippar mellan varandra stress-ångest-stress.ångest

Skriv din åsikt
Postat av: Maria

Nej du, stress är inte bra.

Men ibland kan iaf jag bli stressad

av att inte ha nånting att göra.

Ska städa i mina garderober nu.

Önskar jag hade en skola eller ett jobb att

gå till istället för att sitta inne och ruttna.

<3

2009-05-14 @ 11:03:47
URL: http://www.nogg.se/missmaria
Postat av: nathalie

Hej, tack för din kommentar! Jag tror jag håller med också :)

2009-05-14 @ 14:17:09
URL: http://thesumofalltears.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0