En trött flicka

Nu är jag en trött flicka helt klart. Den här dagen har varit ganska bra faktiskt, har hetsat och spytt en gång, men en gång är inte så värst mycket om man jämför med andra dagar. Och så har jag ju fått myst en hel del med min älskling, varit med en polare och dansat en hel del. Myspysigt!

Imorgon ska jag pallra mig iväg till gymmet, första gången på hur länge som helst nu, visst jag har dansat som en dåre hemma men jag vill springa på band och lyfta vikter med. Så det ska klaras av, min kropp ska bli stark som en oxe, haha.

Har firat mig själv med ett väldigt gott kvällsmål för övrigt:

2dl mini yogi melon/hallon, 8 hackade hasselnötter, en nypa kokosflingor och lite kanel

Enkelt men otroligt gott! :D

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0