fan

Jag klarade inte denna dagen heller och ångesten tränger sig på jag brukar inte få jättemycket ångest efter att ha spytt, men jag fick inte upp allt, eller lika mycket som vanligt kanske jag ska säga. Och nu vet jag inte om jag borde äta något litet lätt för att kompensera att jag nog fick upp en del av frukosten med? Jag vill inte ens behöva tänka på det.

Ska till skolan om en stund, och då måste jag vara på bra humör, jag pallar inte vara helt depp då.

Skriv din åsikt
Postat av: Anna

Hej du! Jag vill tipsa om en jättebra bok som heter "Ät allt!" där man lär sig att inte dela upp maten i kategorier och den fick mig att bli av med min ångest när jag ätit det som jag ansåg vara "onyttigt". Sedan finns det en annan bok som heter "Från självsvält till ett fullvärdigt liv", där man kan lära sig att bli av med sin ätstörning på egen hand med hjälp av kbt-metoden. Där står också mycket annat, hur man förbättrar sin självkänsla, blir av med jobbiga tankar osv. Nu har jag ingen ångest alls när jag äter och tankar kring mat har nästan försvunnit ur mitt huvud!

Lycka till och kämpa på, man måste möta ångesten och låta den passera för att den ska försvinna!

2009-05-18 @ 10:26:18

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0