Festival

Jag funderar på att dra till någon festival i sommar med lite polare, har inte bestämt mig för vilken än bara, jag älskar festivaler, hela stämningen, alla är trevliga mot alla, man kan stanna och prata med nästan vem som helst. Helt underbart med andra ord! Och man kan klä sig precis som man känner för utan att en jävel påpekar något!

En mindre trevlig sak är däremot inte att det är kallt, (ibland regnigt), att man bor i tält etc. Nej det som är mindre trevligt enligt mig är det faktum att jag känner mig själv alltför bra för att inse att jag nog kommer få ångest av all alkohol och därför knappt äta, plus det faktum att jag konstigt nog tappar aptiten när jag är på festival. Jag kommer leva på vodka i nästan en vecka!? Inte bra, inte bra. Min kille får helt enkelt hålla koll på mig bäst han kan.

Ska ni på någon festival? Har ni några tips, jag vägrar äta snabbmaten på festivalen, något bra man kan ta med sig? Makrill i tomatsås, tonfisk, knäckebröd och frukt är det som kommer upp i min hjärna.



Skriv din åsikt
Postat av: Lollo

Svar: Åh! Tack! Du kommer också att bli frisk!!! :D

2009-05-10 @ 09:15:34
URL: http://slim.devote.se
Postat av: Matilda

peace and love var jag på förra året, och ska dit iår igen,jättehärlig festival :D Jag har också en tendens till hetsätning och sen spy sedan några år tillbaka. Jag gick till ica och köpte typ youghurt när jag blev hungrig, vilket man iförsig inte riktigt blev av all alkohol ..



fin blogg förövrigt :)

2009-05-10 @ 14:23:57
URL: http://www.nogg.se/thoris
Postat av: Annika

Festivalmat som är så god! :)

Jag tycker att du ska försöka njuta av festivalstämningen och all bra musik och ge dig själv ledigt från matångesten. Så mycket du bara kan.



Jag VET hur tungt det är att bli frisk. Men det går och du kan, och du har människor som tänker på dig och stöttar dig om du behöver. Du är en människa som förtjänar att leva ditt liv på bästa sätt och vara lycklig.



Du kan alltid maila mig, när som helst. Om du vill ha ett uppmuntrande ord eller två. [email protected].



Kramar.

2009-05-10 @ 16:04:17
URL: http://blogg.aftonbladet.se/27449

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0