Förlåt

Men jag har inte klarat denna dagen heller, jag fick ångest, och när jag får ångest tröstar jag mig, med mat, eller snarare sötsaker. Har just bakat och ätit en hel kladdkaka (inte en bit utan hela), 0,5liter gräddglass och en egengjord hallonsås. Fy vad gott det var, men nu mår jag dåligt, känner mig hög av det. Huvudet snurrar, mitt blodtryck blir ännu lägre (antar jag eftersom det svartnar för ögonen gång på gång), magen gör ont, hjärtat gör ont, jag gör ont. Så varför fortsätter jag så här? Vad ger det mig? Någon som vet, för jag har inte den blekaste aningen. Nu ska jag gå och kompensera mot det dumma jag just gjort. Men det är dumt även det. Men jag pallar inget annat just nu. Förlåt.

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0