frukost

Vaknade vid halv 11, och jag är sådan som vaknar vid 6 eller 7 i vanliga fall så jag blev lite ställd över vad jag ska äta, det är lunchtid snart ju, då kan jag väll inte äta en stor frukost nu? Hur som helst så blev det:

1 kiwi + en bit mango

Kanske inte den största frukosten direkt, snarare som ett litet mellanmål, äter större lunch strax!


Skriv din åsikt
Postat av: J

Okej vad bra:)

nej jag brukar också äta mycket för mig själv.

Vet inte vad mamma tror om mig egentligen.

då jag väl äter med min familj blir jag nervös som om jag måste bevisa något.

Antingen har jag ätit för lite (bara för att jag ska orka äta) och blir aldrig mätt. Eller så har jag ätit för mycket (och petar i maten).

Fast jag äter ju allt. Det enda som jag har problem med för tillfället är ju att jag äter vid fel tid och för mycket/för lite. Inte vad jag äter.

Men jag har varit där du är också!

Hoppas att det löser sig :)

KRAM

2009-05-22 @ 12:13:26
URL: http://intedrabbad.blogg.se/
Postat av: J

ville kommentera ditt inlägg också. Jag är likadan.

Har inte haft något jobb och därför vaknat rätt sent också. Det blir alltid så fel med mattider.

Skyller alltid på det då mamma föreslår lunch "jag åt ju precis frukost". Sen på eftermiddagen blir man vrålhungrig och undrar om man ska äta mat eller vänta och äta middag med vänner eller familj.

Att det ska vara så svårt.

KRAM

2009-05-22 @ 12:14:56
URL: http://intedrabbad.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0