fuck

Nej jag har inte klarat den här dagen, men jag ska klara resten av dagen.

en sak som förbryllar mig aningens är att jag har gått ner från 49 till 47,5 på den här veckan som jag inte hetsat och spytt. skumt, och både bra/dåligt. vet inte hur jag ska ressonera, är det dåligt eller bra? :S

Skriv din åsikt
Postat av: Anonym

Det är för att när man spyr har kroppen redan tagit åt sig hälften av alla kalorierna man satte i sig under en hetsning även om du spyr på minuten. Nu när du inte har hetsat utan bara ätit en svältkost (vilket jag ser genom att läsa vad du har skrivit) så går du ner i vikt. Det är ungefär lika dåligt ja..

2009-05-31 @ 16:10:40
Postat av: Maria

Det var ju inte bra, tjejen.

Kämpa på!

2009-05-31 @ 17:45:50
URL: http://www.nogg.se/missmaria
Postat av: Jess

Du har ju inte ätit ett jävkla dugg så det är klart att du går ner i vikt! Håller helt med första talaren om att det är ren svältkost. Lite mini-produkter och ett par macker och någon frukt är väl inte mat någonstans? Varför envisas du med att bara är light och sen hävda att det är "nyttigt" för dig? Normal/Standard kost är det alla mår bäst av. Då behöver man inte är så stora mänger mat och kroppen blir inte knäpp av alla sötningsmedel och tillsattser som alltid finns i light/mini varianter. Från en som tagit sig ur anorexi och bulimi helvetet efter 8 år som SVÅRT sjuk!

2009-06-01 @ 18:36:48

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0