Gårdagen

Förlåt för mitt luddiga medelande igår, mitt humör var så kasst det bara kunde bli, var helt frustrerad, ledsen och apatiskt. Ville gråta, hade gråten i halsen, men den ville inte komma fram trots att jag bara ville få ur mig den. Andades snabbt som en dåre och min kille fick lugna ner mig för att jag skulle kunna sova över huvud taget. Varför jag var på detta sett? Jag började tvivla på min förmåga i musikalen, alla andra är så sjukt duktiga, och jag brukar ha stort självförtroende när det gäller sådant, men igår och ja hela detta året så har det självförtroendet gått i botten, jag jämför mig och ser mig aldrig som vinnaren när jag jämför. Inte kul över huvud taget!

Men jag klarade dagen matmässigt, åt en sallad, en halvgrov fralla (utan pålägg) och lite nötter som middag. Jag var jättenära att hetsa nötterna men jag höll mig! :) Så nu är en dag avklarad, även om den slutade väldigt dramatiskt. Idag ska ju vara min andra klara dag, så det ska jag hålla! Har just ätit frukost:

1dl blåbär/hallon + 1,5dl lätt yougurt + hela linfrön
2 halvgrova mackor med keso
1 kopp grönt te


Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0