God morgon

Det är en sån underbar känsla att vakna upp och veta att bredvid mig ligger den någon som älskar mer än allt, och jag honom, åh vad jag älskar honom! :)

Jag har varit upptagen med saker ända sedan jag vaknade även idag, eller nej, jag snoozade i 30min med älsklingen, sedan drog jag iväg till skolan för att hämta upp alla saker som jag hade i skåpet, väldigt tungt och jobbigt att bära hem det men nu har jag ingen mer anledning att åka till skolan, förutom på student/lärarfesten och på själva studenten. Och det kommer jag göra med ett leende på läpparna!

Jag jobbar idag med, lite segt eftersom jag hade velat se miss li på liseberg ikväll, men jaja, man kan inte få allt här i livet, jag får vara glad för de små sakerna som att jag igår hade klarat 5dagar i sträck! Det är flera månader sen jag klarade så lång tid i sträck, åh vad jag är glad! Idag ska jag också klara det, har redan fixat lunchen som jag ska ha med mig till jobbet och har just ätit frukost. Lägger upp vad jag ätit under dagen sen ikväll. :)

Vad ska ni hitta på idag, det är ju trots allt fredag!


Skriv din åsikt
Postat av: lillis

Kom att tänke på en sak.. vi har rätt lika liv. Pojkvän, studenten och jobba samtidigt :P

Vart bodde du någonstans nu igen?



älskar att vakna upp så där. fast vi kan bara göra det på söndagar! :( (BARA)

2009-05-29 @ 13:07:53
URL: http://frulillis.blogspot.com/
Postat av: S

ja men herre, det kan dom ju inte göra. I dagens samhälle är det ju as svårt att få jobb. Efter allt varsel å så. Så du ska vara glad att du fortfarande har jobb! elr hur!? bättre än igen ffs :*



ne jag ska inte, men var så JÄVLA jobbigt!

vad händer i helgen?

2009-05-29 @ 14:51:16
URL: http://backtofuture.blogg.se/
Postat av: little me

hej, jag har strosat runt i din blogg ett tag nu, så kom jag på en sak.

Jag vill stötta dig.



Jag vet inte om du vill ha stöttnig, men det kan ibland kanske kännas lättare att ta emot från någon man inte känner...



Om du inte vill kan jag väl ändå få läsa din blogg hoppas jag, kanske lägga in nåt litet tips eller kommentar här och där.



Jag tycker du gör det bra som orkar skriva om det, jag tror på dig, du kommer att vinna!



Har man mål når man dom alltid förr eller senare!!!

2009-05-29 @ 16:32:40

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0