Inte bra...

Nej, den här dagen var inte alls lika lyckad som resten av veckan, sitter här med en upptrasad hals nu, min hals gör faktiskt ont, på nått sätt är jag glad över det för jag brukar inte känna något över huvud taget, och känner jag inget så fattar jag inte heller hur skadligt det är, eller?

Jag åt nog för lite lunch, och läkerol gör mig alltid så förvirrad, man får ont i magen av dem och så inbillar jag mig att de innehåller mer kalorier än vad de gör etc. Jobbigt, jag ska inte äta läkerol helt enkelt!

Däremot är jag glad av andra anledningar, som att jag har börjat planera inför mitt liv, vad jag ska försöka utbilda mig till, om jag ska försöka starta eget företag, vilket jag vill mer än allt etc. Åh jag vill börja med det idag, sluta mitt skitjobb och börja jobba för mig själv! :D

Helt underbart väder har det varit idag med, jag dog nästan, men det var det allt värt! ;)


Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0