Jag ska klara det

Gårdagen blev jättekul, kollade på kortegen, han som åkte omkring i en resväska var helt klart bäst! Sen drog vi runt lite innan vi hamnade på en klubb och dansade rövarna av oss. ;) Nej, men det var verkligen kul. Jag drack för första gången på hur länge som helst, men jag mår bra som en lärka idag trots allt, vatten mellan drinkarna är grejen!

Jag var väll inte så jätteduktig matmässigt igår, men kompenserade det med en påse nötter på bussen hem, jag måste ju trots allt gå upp i vikt och inte ner. Känns konstigt att säga/skriva det dock.

Idag har jag börjat min morgon med mys och sedan med en frukost bestående av:

1 kokt ägg
1 halvgrov macka med smör, ost och tomat
1 banan

Och idag ska jag klara hela dagen, det måste jag, då kommer jag vara stolt som bara den, isåfall har jag klarat 3 dagar på en vecka. Åh vad jag längtar efter att bli frisk nu!

Skriv din åsikt
Postat av: Lollo

Man blir sååå glad av att läsa dina possetiva inlägg! :D

2009-05-01 @ 14:41:47
URL: http://slim.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0