Landet lagom

Hur lär man sig att äta lagom? Jag har haft perioder där jag har ätit nyttig mat i lagom mängder och tränat lagom mycket, de perioderna var underbara, jag var stolt över min kropp och jag mådde bra i allmänhet. Men det känns så långt bort från verkligheten nu, jag kan inte äta EN godis utan har jag tagit en så tar jag en till och en till tills det inte finns några kvar och vid det laget har jag blivit som en drug addict och börjar leta frenetiskt efter annat att äta för att lättare kunna spy. Alternativt att jag inte äter godiset, eller frukten, eller mackan, eller något alls. Jag vill äta lagom igen. Men hur lyckas man? Varje dag är en kamp. Jag vill vinna den kampen.

Skriv din åsikt
Postat av: A

Om du kommer på lösning får du gärna dela med dig. =)

Gillar din blogg iaf.

2009-05-11 @ 22:56:57
URL: http://delar.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är så himla svårt att veta vad mycket som är normalt att äta =/

2009-05-11 @ 23:08:33
URL: http://vitvanilj.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0