Lång dag

Kommer bli en lång dag idag, men jag får härda ut, sova kan jag göra senare. Är mest stressad över studenten och balen, klänningarna är fixade (och sjukt snygga!), skorna likaså och väskorna. Men vad ska man göra mer?

Brun utan sol - fixa hemma
Smink - fixa hemma
Hår: Tyvärr fixa hemma

Jag vill egentligen fixa mitt hår hos en frisör men hur skulle det ens vara möjligt att göra det när champangefrukosten börjar någongång vid 7 på morgonen? Vilka frisörer har öppet så tidigt? Hur gör ni?

Och jag är fortfarande förvirrad över studenten, ska jag gå ner eller ska jag fortsätta försöka gå upp? Den eviga frågan just nu. Jobbigt, jobbigt, jobbigt!


Skriv din åsikt
Postat av: Marie

men VARFÖR skulle du gå ner i vikt? du är redan undernärd och har fått en livshotande sjukdom av det..det är som en alkoholist skulle undra om han skulle dricka eller inte,gå upp,är du inte rädd för att dö?

2009-05-05 @ 22:14:54
Postat av: Petro och Jossan

Fin blogg :) kolla gärna in våran blogg det är två bästisar som har en blogg tillsammans:D!

2009-05-05 @ 22:18:24
URL: http://petroochjossan.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0