Läsarfråga

Fråga

men VARFÖR skulle du gå ner i vikt? du är redan undernärd och har fått en livshotande sjukdom av det..det är som en alkoholist skulle undra om han skulle dricka eller inte,gå upp,är du inte rädd för att dö?


Svar:

Oj, ja det var faktiskt en väldigt bra jämförelse, men man blir väldigt blind, speciellt när man känner så många som är nästan lika smala som inte är sjuka, då kommer alla tankar upp om att jag också vill vara så och att jag minsann också ska lyckas med det. Även fast jag vet att min kropp mår dåligt, jag tänker varje gång efter att jag spytt att jag aldrig mer ska spy, att jag förstör mina tänder. Jag har börjat spy blod några gånger nu och det är ett ännu större varningstecken, jag skadar mig själv helt enkelt. Men jag ska sluta, det ska jag. Jag kämpar varje dag för det, men tankarna om att gå ner finns alltid där, jag hoppas bara att de också försvinner med tiden. Och nej, jag är inte så rädd för att dö, jag skulle tycka mest synd om min pojkvän och mina närmaste kompisar.



Skriv din åsikt
Postat av: lillis

Jag gillar att försöker! DU KAN! Eller hur?! Om du vill kan du! :)

2009-05-06 @ 09:21:03
URL: http://frulillis.blogspot.com/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0