Lördagen

Har precis ätit frukost och ska ta och sminka mig strax, jobbar som sagt på dagen idag, sedan var det frågan om jag skulle gå på fest eller inte, men jag tror faktiskt att jag skippar det eftersom jag har så sjukt mycket att baka och fixa, städa inför min student. Och hinner jag med mycket ikväll så kommer jag kunna ta med mamma till hammarkullefestivalen morgon, sambarythmer och sol - oh yes! Det hade varit riktigt kul så det vill jag verkligen.

Bävar mig lite inför maten idag, hinner inte äta någon vettig lunch, men ska ta med mig en grov macka med keso etc. + lite nötter och så ska jag köpa mig någon frukt tänkte jag. Ikväll blir det i alla fall vettig familjemiddag, det är mysigt! :)


Skriv din åsikt
Postat av: S

Ja, exakt! jag har letat efter jobb som en dåre men fort. inte fått ngt :(





okej, vad roligt! tar du studenten i år? Vad kul :)

tack så mkt, har du ngn bild på dig själv på bloggen?

2009-05-30 @ 09:38:59
URL: http://backtofuture.blogg.se/
Postat av: Lesly

Nu är jag hemma från semestern. Jätte bra tips om att smörja händerna ;) det ska jag komma ihåg. Ha en bra dag, och försök att äta ordentligt. Kram

2009-05-30 @ 17:48:04
URL: http://leslita.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0