Lunch

Min lunch bestod idag av en sallad, men med fullkorns cous cous i för att göra den lite mer mättande. Cous cous är inte lika ångest framkallande som pasta för mig heller, det är skönt!

Salladen bestod av:

Blandsallad, gul paprika, mini tomater, champinjon, 2skivor parmaskinka (med fettet bortskuret), nästan 1 portion fullkorns cous cous och kryddor. Mums var det, som efterrätt blev det en halv grapefrukt.

Nu ska jag iväg till musikalen och sen ska jag hem och sova hos min älskling. Imorgon stannar allt som hamnar i min mage kvar i magen, för imorgon är sista dagen denna veckan och jag har 1 dag kvar som jag måste klara för att klara mitt mål. Och det ska jag, jag klarade ju aprils mål med att ha en dag varje vecka! :D


Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0