lunch

(mellanmål = 1 halvgrov macka med lätta, 1 ostskiva och skinka)

Lunch
Fullkornspasta och tomatsås med räkor, musslor, citron, chili och vitlök.
Tillsammans med broccoli och 1 kokt ägg.
Vatten

Har lite småångest även fast det var en nyttig lunch. Känner mig hetssugen, som alltid efter maten, avskyr det, men jag ska stå ut, JAG SKA!

Skriv din åsikt
Postat av: Maria

Ja, STÅ UT!

Du kan.



Kramar <3<3

2009-05-12 @ 14:20:13
URL: http://www.nogg.se/missmaria
Postat av: Marie

Du äter så lite mat att du aldrig blir mätt och nöjd. Jag gör likadant,om jag har ätit middag som kanske inte var god eller om jag har ätit lite så blir man såå sugen att man vräker i sig godis,kakor,chips.Jag spyr dock inte upp nått för jag är livrädd för att spy..du blir rädd för att bli tjock och därför spyr du.Om du åt mer mat som man blev mätt på tror jag inte du skule känna sånnt hetssug kanske,men du kanske känner ångest av att äta mycket mat förståss. Jag är övertygad om att du kommer att klara det här 100%säker,du verkar vara en jättefin och gulllig tjej! Du är motiverad och handlingskraftig. Bra jobbat!

2009-05-12 @ 18:16:44
Postat av: Inte drabbad?

Tycker inte alls att du äter "för lite" till lunch. allt är ju relativt och man får väll jämföra med hur mkt man rör sig och hur mkt man åt innan man blev sjuk (om du nu kommer ihåg det). jag känner många som knappt äter lunch så det är så svårt att veta. Men testa dig fram. det kanske är i lunchen det ligger? eller så kanske det är bättre mellanmål? Jag tycker det kan hjälpa med större mellanmål.



LYCKA TILL

2009-05-13 @ 01:04:18
URL: http://intedrabbad.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0