Lunch

Nu är även lunchen avklarad, var sjukt nära på en hetsattack innan lunch, men jag åt lite russin (även fast jag brukar få ångest även av det), en bit mörk choklad och drack en kopp grönt te! Och jag hetsade inte, perfekt!

Till lunch blev det lite fullkornspasta, spenat, broccoli, vit fisk och keso + massor av kryddor såklart och ett glas vatten. Jag hade på lite olivolja på maten med, lite stolt faktiskt! Ska dra iväg till skolan igen, gick hem för att äta idag, har enklare att äta mat som jag själv lagat, då jag vet vad som är i den. :)

Ha en bra dag, kommer antagligen inte kunna blogga mer idag, men jag återkommer med hur dagen slutade imorgon. Och jag SKA klara den här dagen, jag ska jag ska jag ska! Jag vill bli frisk och kunna tänka på annat än mat, vikt och kroppar. Jag vill vara lycklig och tänka på kärlek, kläder och glädje!


Skriv din åsikt
Postat av: Lesly

Jo precis det försöker jag också göra. Men jag fick vara SIST med mitt tal så det blev väldigt nervöst när man sett och hört alla andras fina tal :)



Verkar som att du har klarat av dagen ganska bra! Kram

2009-05-07 @ 14:11:19
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: Anonym

BRA! Du lycker bara du försöker! :)

2009-05-07 @ 15:55:04

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0