Lyckat?

Jag har inte hetsat eller spytt idag, en eloge till mig?

Jag åt en macka med keso som mellanmål och sedan grönsaks/bön/räk soppa/gryta, blev så mätt att jag inte visste om jag skulle behålla det eller inte trots att det var nyttigt, men jag behöll det. Och vad gjorde jag åt ångesten? Jo jag satte mig och pluggade, skrev ett arbete på 5sidor! Så nu är jag stolt och glad, nu är det inte mycket kvar som ska göras till skolan, det är riktigt skönt!

Jag ska klara denna dagen galant har jag bestämt! Nu ska jag ner och spela tv spel med min sötis. Puss på er.


Skriv din åsikt
Postat av: Emelie

You go girl!!!!! Du är så duktig!

2009-05-10 @ 19:06:27
URL: http://emelieolausson.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0