Mycket att göra

Den här tiden innan studenten är det så sjukt mycket som ska göras, dels har jag en massa uppgifter i skolan, inlämningar som jag måste börja på framför allt! Sedan ska jag ha musikal varje kväll nu och sedan föreställningar varje kväll i en vecka. Så jag har ingen direkt tid till att plugga. Och så måste jag planera studenten, skriva recepten till mamma så att jag inte får panik över att jag inte vet vad som är i maten på min egna student. Och fixa smycken till balen. Och köpa jobbkläder och kanske och ekonomin tillåter (vilken den tyvärr inte gör men jag hoppas ändå) - köpa skor till studenten, har hittat ett par grymt fina som jag vill ha. Och så ska jag besöka några skolor som jag sökt för att komma in på i höst.

Hur ska jag hinna med allt? Får börja skriva listor som jag sedan kan pricka av kanske? + Alla samtal med pskologen och sjukgymnasten, men jag tror att dom är ganska viktiga nu när livet blir upp stressat.

Hur klarar ni den här stressperioden? För jag antar att de flesta som tar studenten har sjukt mycket att göra nu?


Skriv din åsikt
Postat av: Lollo

Att skriva listor är en jättebra idé!

2009-05-03 @ 15:35:11
URL: http://slim.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0