nöjd

Jag känner mig faktiskt ganska nöjd med dagen trots allt, jag får ta nya tag imorgon. Jag ska börja strunta i vikten för jag märker hur lätt jag ramlar tillbaka till att inte vilja gå upp mer än 50kg, men jag måste väga mer för att kunna bli frisk, eller måste jag det? Jag är förvirrad, jag ser ju massor av tjejer som är lika smala som mig, har alla de ätstörningar med då? Eller är det så många som är underviktiga av naturens skull bara?

Ska lägga mig nu, imorgon blir det kanske träning, får se hur pepp jag är på det då, hade varit skönt faktiskt. Men men, jag ska inte träna om jag inte känner mig tillräckligt pepp eller stark för det. :)

Godnatt!

Skriv din åsikt
Postat av: Anna

Hej fina,



vad bra att du länkade din blogg, ska börja läsa. Jag ska skriva en längre kommentar som svar på din fråga, nu måste jag dock skynda till skolan...



...jag ville nog bara säga godmorgon.

2009-05-15 @ 07:44:38
URL: http://annabostromi.blogspot.com

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0