Promenader i massor

Jag klarade inte dagen igår, 2 hetsätningar + spya blev det. Tyvärr. Men jag åt ändå middag med familjen, jag älskar att laga maten, det är just den där biten med att jag ska ÄTA den som är den jobbiga. Men det går bättre och bättre för varje dag.

Jag åt även ganska mycket nötter på kvällen, men jag spydde inte! Och jag hade en underbar dag i allmänhet, jag umgicks med underbara vänner och hade kul, kunde fokusera på annat än vikt. Och vi pratade faktiskt om vikt, men inte om min i synnerhet utan om allas, vet inte hur vi kom in på det, hur som helst så vägde jag minst 10kg mindre än den kompisen som vägde näst minst av oss. Kändes ganska skumt faktiskt, speciellt med tanke på att jag precis innan hade tänkt att hon var väldigt smal.

Jag gick även promenad i kanske 2timmar igår, det känns ganska mycket i mina ben idag konstigt nog. Men det är en ganska skön känsla ändå, jag älskar promenader. Och promenader är inte lika skadligt för min kropp som gym är väll? (Och ni som blir arga på att jag skriver att gym är skadligt så menar jag för min kropp just nu när den går på sparlåga och inte får tillräckligt energi etc.)


Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0