sol, sol, sol

Underbart med lite vårvärme, det behövs för humöret! Idag har jag lektion på morgonen och på kvällen ska det bli party, har en flaska vin, men ska nog dela den med min kille eller så tror jag, det är inte det att jag inte gillar att bli full, men jag får sådan ångest av att veta att det är sjukt mycket kalorier i alkohol. Det är ganska störande faktiskt. För jag vill inte dra in på maten för festandets skull, då ramlar jag nog tillbaka rätt hårt.

Har ätit frukost just hur som helst:

2 grova mackor + lite mini keso + parmaskinka + paprika
1/4 grapefrukt
Vitaminer + rött te

Skriv din åsikt
Postat av: emilia

Du äter alldeles för litet. Om det där ska vara fullvärdigt, lägg till en portion gröt med mjölk och sylt. kramis :)

2009-05-15 @ 08:34:42

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0