Tack!

Jag måste verkligen tacka för alla söta kommentarer, ibland är det inte lätt att förstå allt på egen hand, då är det bra att kunna bli omruskad lite grann. Jag fick även ett tips på en bok: bulimibibeln som kunde beställas på http://bulimibibeln.blogg.se/ det ska jag göra, så fort jag får pengar. Om den inte går att låna från biblioteket, så kan jag spara lite pengar. Jag är lite delad inför böcker som handlar om ätstörningar, för de kan trigga åt fel håll, att man får nya idéer om hur man kan gå ner i vikt eller att man jämför sin vikt/sitt bmi med personernas i boken. Samtidigt så kan de hjälpa en att bestämma sig att man inte vill vara kvar i det här helvetet och kanske rent ut av hjälpa en ur den värsta krisen. Jag har läst Mattillåtet av Gisela Van Der Ster tidigare och den kan jag verkligen rekomendera, den förklarar tydligt vad som faktiskt händer inuti kroppen och vad för slags näring man behöver!


Skriv din åsikt
Postat av: Lollo

Hjälpte Mattillåtet dig att tänka i nya banor? :)

2009-05-19 @ 11:19:45
URL: http://slim.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0