Tandläkaren

Det gick mycket bättre än jag hade väntat mig, jag hade ett hål som ska fixas och det upptäckte de knappt utan det var jag som frågade varför jag inte kom åt lika bra där. haha, så det ska som sagt fixas, redan om någon vecka tror jag. Sen hade jag några småhål och ganska ömt tandkött, hon sa att jag skulle använda tandtråd varje dag och även äta flourtabletter, så det ska jag börja med, jag vill verkligen inte förstöra mina tänder mer!

+ frågade hur länge man får gratis tandvård och hon sa att de hade höjt åldern till 21år så nu är jag glad, trodde att det bara var tills man är 19. Psykolog/sjukgymnast etc. får jag gratis tills jag är 20år, så ett år till alltså, men jag ska bli frisk på den tiden, det måste jag helt enkelt!

Jag vågade inte säga något om att jag spyr till tandläkaren förresten, hon var jätteung och söt och nä, det kändes inte rätt helt enkelt. Men hon tyckte att mina tänder såg bra ut förutom vissa småsaker, så det kändes bra i alla fall. :)

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0