Veckans blogg!



Oj, jag blev veckans blogg hos http://xoxonicole.blogg.se/ kolla gärna in hennes sida, hon gör grymma bloggdesigner!



Den här dagen har varit smått kaotisk, jag åt frukost och mellanmål bra men sen steg paniken i mig när jag insåg att det var pankakor i skolan till lunch, jag äter ju inte pankakor! Så jag åt keso (som de börjar servera till pankakorna som väll tur är), sallad och 2 knäckemackor. Gick sedan och köpte en grov fralla och lite nötter eftersom lunchen kändes för liten/konstig, men då fick jag panik över hur mycket det hade blivit, men jag hetsade inte och spydde inte. Sen åt jag en frukt och höll kvar min ångest trots att den bubblade över. Sen fick jag samma problem till middagen, gick runt i mataffären i minst en timma innan jag köpte en knäckemacka, morötter, nötter och ett äpple. Sedan hetsade jag glass och spydde upp allt. Varför? Jag sat och diskuterade i mitt huvud om att jag är duktig och om att jag visst skulle klara av denna dagen, jag hade ju klarat det så långt? Nej imorgon blir det VETTIG mat på vettiga tider, och inget småätande så att jag vet säkert vad och hur mycket jag fått i mig, onödig ångest är det ingen mening med!

Hoppas ni haft en bättre dag än mig. :)

Skriv din åsikt
Postat av: Maria

Grattis! :) <3

2009-05-05 @ 09:55:18
URL: http://www.nogg.se/missmaria

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0