ÅH!

Detta förstörde min till synes perfekta dag, jag har försökt ringa vuxenpsyk minst 20ggr och det är upptaget hela tiden, varför har de inget kösystem på telefonen när de bara har telefontid en timma per dag?

Men jag har fixat tandläkar tid här trots att de inte tar emot nya kunder(!), har fått ont i tandköttet (och ja jag vet att det är från alla kräkningar) så jag vill se om det är något man kan göra åt det och så vill jag veta i vilket skick mina tänder är i nu, gissar på inte särskilt bra, men det är bättre att få det som går att fixa fixat än att det bara blir värre och värre.

Men som sagt så vill jag ha tag på vuxenspyk, men det kommer väll vara upptaget ända tills telefonsvararen kommer på med "vi har telefontid mellan bla bla bla" ÅH!

Skriv din åsikt
Postat av: Dannofino ♥

hur gammal är du?

2009-11-13 @ 20:17:05
URL: http://psycological.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0