Angående träning

Jag pratde med en tjej i min klass igår, och vi kom in på träning och jag frågade hur ofta hon tränar och blev rätt chockad av svaret "inte så ofta, kanske 5-6ggr i veckan bara" what!? "inte så ofta" "bara"!? Hon är smal också, jag tror vi är lika stora/små, kanske har hon problem eller så har hon det inte, men det är jobbigt att så många i ens omgivning har det på ett eller annat sätt. Hur ska man hantera det?

Skriv din åsikt
Postat av: Anonym

oj det är ju många ggr :O hur många tränar du?

2009-11-23 @ 14:32:04
URL: http://psycological.blogg.se/
Postat av: Bullen

Låter som att hon mycket väl kan ha problem hon också...Men, det vet jag ju inte... Människor runt omkring oss kommer alltid att hålla på med olika dieter och prata om kost och träning, och det är något vi måste lära oss att hantera på ett eller annat sätt. Det är svårt, jag hatar när människor pratar om hur man ska äta och träna och allt sådant... Men, jag har börjat försöka tänka att 'okej, det är den här människans val och hon mår kanske bra av det. Jag vet vad jag mår bra av, och jag har redan testat den där vägen och det funkade inte för mig.'



Ta hand om dig!

2009-11-23 @ 14:33:27
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0