Bilder

Det är så skumt att titta på gamla bilder, och med gamla menar jag kanske något/några år sedan, då man var sjukare, och man riktigt ser lidandet i ögonen, hur leendet knappt hålls uppe, hur tankarna är på helt andra platser. Och jag kommer ihåg att vissa av de fotografierna vågade jag knappt lägga upp på nätet för att jag trodde att folk skulle tro att jag gått upp i vikt för jag tyckte att jag var tjock när jag nu ser att jag var mager. Kroppsuppfattningen är inte den bästa under svält, det stämmer verkligen, hur ogärna jag än vill det så stämmer det.

Jag har funderat på att lägga upp bilder från då och från nu, men det får bli om ett tag, jag måste se till att hitta några bilder som jag inte lagt upp någon annan stans först, eftersom jag verkligen inte är redo att "komma ut" och skulle jag komma ut så hade jag nog aldrig nämnt den här bloggen, för detta är mitt innersta, mina tankar, det är insidan av mig själv, och det blir för utlämnande, även om tanken slagit mig.

Skriv din åsikt
Postat av: amanda

hej tjejen! hur har du det? det var ett tag sen sist. blev så glad när jag hittade hit, åter igen. hoppas din helg blir mys pys. några planer??? många kramar.

2009-11-19 @ 17:15:44
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: Anonym

Det skulle vara jättekul att se, men förstår verkligen att det kanske är lite svårt :)

2009-11-20 @ 21:00:46
URL: http://anoa.blogg.se/
Postat av: Dannofino

kan du posta några här? :)

2009-11-21 @ 15:28:15
URL: http://psycological.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0