Dumma förbud

Varför lägger jag förbud på mig själv? Varför planerar jag hur mycket/lite jag får äta? Jag planerar alltid för lite så till slut skriker kroppen på mig, ångesten slog till. Detta har inte varit en bra dag alls, jag förstår om ni är besvikna på mig, för jag är själv besviken på mig.

Frukost = 1 grov macka med leverpastej + 1 kokt äggvita

Mellanmål = inget

Lunch = 1 grov macka med kräftmjukost och 1/3 kycklingfile + lite rå broccoli

Hets = 3klementiner (och ja, jag inser hur komiskt det är att hetsa frukt...) och pepparkakor. Poff så var allt borta igen, ner i toaletten.


Men det jag är mest besviken över är hur jag tänkte efter att jag hade spytt, tankarna flög iväg till både höger och vänster. Det tankarna som slogs mest var "VARFÖR!?" "nu kommer jag att bli tjock, tänk bara allt som inte kom upp?" "hade jag inte lite piller hemma?" så jo, nu sitter jag här med två tabletter i magen. Varför? Åh. Jag känner redan hur de verkar, kroppen börjar pirra och jag blir stirrig. Det är fan knark, varför håller jag på med det? Jag har ju inte tagit några på flera månader vad jag kommer ihåg. Besvikelse all over. Förlåt.

Skriv din åsikt
Postat av: elin

du kan vara besviken på dig djälv, men ingen kan vara besviken på dig! det funkar inte så. du har tagit tag i dig själv och det är inte lätt. kämpa vidare, för jag tror på dig, du klarar det!

2009-11-28 @ 13:20:49
URL: http://simsalabimen.blogg.se/
Postat av: amanda

inga förbud gumman!!!

2009-11-28 @ 18:10:09
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: Bullen

Jag är inte besviken på dig, för jag vet precis hur kämpigt det är att ta sig ur en ätstörning! Jag tycker att du kämpar på bra! Ibland fallar man och då är det bara att resa sig upp, borsta av sig smutsen och gå vidare, ett steg i taget.



Du är inte äcklig!



Kram!

2009-11-28 @ 22:24:40
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0