ekonomi

Sabina om Misslyckat:
"Hej!
Tänkte svara på din fråga angående ekonomin. Jag är själv sjukskriven och går behandling nu. Jag vet inte exakt hur din ekonomiska situation ser ut, om du har jobbat och har rätt till sjukpenning? Men om inte, så får du socialbidrag och det är ungefär samma summa som studiebidraget. Du ska därför inte oroa dig över den biten.

Kämpa på tjejen! Jag tror på dig. :)"


Okej, men jag har inte jobbat, jag trodde att det var jättesvårt att få bidrag just pga att så många fuskar med det? Ja, jag ska hur som helst söka hjälp nu, är redigt nervös inför hela grejen att hoppa av, flytta hem, berätta för mina föräldrar och syskon, berätta för några fler vänner, förklara en annan förklaring för folk i skolan, och lyckas få pengar trots allt. uhm. jobbigt no shit, men jag ska lösa det en gång för alla! Tack!

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0