fuckfuckfuck

Och så förstörde jag det IGEN, varför!? Men ja, jag hetsade och spydde, och nu gör min hals ONT, den gör bara ont om jag klarat några dagar, undrar hur förstörd min hals är då egentligen. Nej, det vill jag inte ens veta.

Ska tvätta lite nu, så jag får något gjort i alla fall, för nu är jag besviken på mig själv, väldigt besviken. Men jag måste inse att det är okej att falla bara man reser sig igen, och det ska jag!

Skriv din åsikt
Postat av: Victoria

Stämmer det där med att resa sig upp.

Men om halsen så kan den inte ha tagit den allra värsta skadan ifall inte din röst tagit smällen - fast det kan ju ändå vara illa, dina tänder också... :(

Men det har väl blivit något bättre än hur det var förr, eller hur?



Hoppas att du har det fint annars~ :3



kramar <3

2009-11-11 @ 22:06:19
URL: http://pigment.blogg.se/
Postat av: Bundle

Det är klart att du kan resa dig igen, det har du ju bevisat förr, du kan!! Vet precis hur det känns när man "trillar" dit igen, man blir så jäkla arg och besviken på sig själv, men det är ätstörningen man ska bli förbannad på, den ska inte få förstöra våra liv. Glöm det som varit och ta nya tag, ät nästa måltid som planerat och fall inte tillbaka.

Kram!!

2009-11-12 @ 15:54:30
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.com/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0