Ge mig självkänsla nu!

Varför är min energi så låg just nu? Yepp jag misslyckades även idag, trots att jag klarade mig ända fram till kvällen, och då hade jag ändå ätit min middag vid 15.00 bara för att jag var hungrig och man ska ju lyssna på kroppen? Men efter halva soppan så var jag proppmätt, men tror ni jag slutade äta? Nej, vafan jag hade mat på bordet, inte slänger man mat (okej stor dubbelmoral, jag spyr upp mat det är i princip samma sak!), så jag åt, kände mig tjock så jag gick och vilade under ett skönt täcke. Det funkade, ett tag...

Jag kommer inte kunna ringa och boka tid för hjälp än på ett tag heller för jag ska gå till skolan, jag var inte i skolan idag heller, har varit borta hela veckan nu, det känns också segt men min motivation till allt är som bortblåst.

Skriv din åsikt
Postat av: elin

lilla vän, det här fixar du ska du se!

2009-11-04 @ 23:53:18
URL: http://simsalabimen.blogg.se/
Postat av: Victoria

sv:

Tack så mycket~! <3

Försöker göra så gott jag kan~~ xD

2009-11-05 @ 17:38:06
URL: http://pigment.blogg.se/
Postat av: S A N D R A

Det blir dippar och kalla det inte misslyckanden! för det är det inte! Du är inne i en svacka nu och det är så med vägen tillbaka. Svackor har man föresten hela livet, alla människor! Kämpa bara vidar! du klarar detta! du har visat vilken kämpe du är så ge inte uppp... kämpa kämpa!! styrkekram <3

2009-11-05 @ 18:56:46
URL: http://backtofuture.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0