Glad

Min gamla sjukgymnast ringde upp mig nyss och jag berättade att jag ville få dagsvård i Göteborgs området och hon skulle kolla upp om det går och sedan ringa upp mig igen. Nu är jag glad, hon lyssnar verkligen på mig och jag vet att hon kommer att stå på sig om mina åsikter! :)

Skriv din åsikt
Postat av: amanda

hej tjejen. jag är glad för din skull. att du tar dina känslor på allvar. jag tror du och jag har tagit samma beslut. pausa från studierna, satsa på hälsan och framtiden. det viktigaste just nu är att vi tar våra signaler på allvar, kroppen orkar inte med denna dagliga misshandel... ska du till östra? kanske vi hamnar tillsammans?! :) jag är skiiitnervös, skräckslagen, men nu vet jag att hjälp kommer... kraaaam!!!

2009-11-27 @ 10:42:08
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: Bullen

Vad glad jag blir! Jag vet att det är ett svårt beslut att ta, och det känns jätteläckigt och nervöst... Men, jag vet att du klarar det! Om jag har klarat av att ta mig igenom en dagvårdsbehandling så klarar du det också!



Kram!

2009-11-27 @ 11:53:52
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/
Postat av: Emelie

hej!

tack så mycket! du får gärna läsa den när du känner att du behöver stöttning, du får även fråga om det är något du vill veta. har min blogg för att hjälpa andra i samma sits.

jätteglad för att du får dagvård i göteborg! bor du där?

har legat inne på avdelningen för anorexi på östra också.

vet inte om du varit där?

ditt tillägg om familj är något jag glömt skriva upp, men du har SÅ rätt i det. ja, man kan bilda familj!

bamsekram!

2009-11-27 @ 13:15:40
URL: http://lillakana.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0