Jag behåller det

Jag började ännu en hets, jag åt ett halvt paket vaniljvisp (med lite blåbär i och fryst så det blev som glass, riktigt gott!), ca 50g mörk choklad och 2 lingongrova med rikligt med margarin och ost i ugnen. Planen var som sagt att det skulle komma upp med, men nej jag vill faktiskt inte spy, det vill jag inte, och dessutom blir kalorierna väll som en lunch skulle jag tro. Dessutom är jag mätt, lite övermätt men inte så farligt, det gör inte ont som när jag hetsar i vanliga fall. + faktumet att jag börjat tänka på att "om jag var gravid så skulle allt vara så bra för då skulle jag tänka på ungens bästa" därför har jag bestämt mig för att (och ja jag vet att det kan låta rätt sjukt) låtsas att det är en unge i magen, för att behålla maten. Nej men själva tanken att om jag nu ska lyckas bli gravid så måste jag helt enkelt bli frisk och då måste jag helt enkelt behålla maten.

Skriv din åsikt
Postat av: camilla

heja! jätte duktigt gjort. jag började också behålla det jag hetasade, hetarna minskade, kroppen skriker ju efter näring, fortsätt äta rätt så börjar det nog gå åt lite rätt håll iaf :) + att man förstör kroppen så mkt av att spy :(

2009-11-03 @ 18:08:10
URL: http://leverfordagenja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du ha barn?

puss

2009-11-10 @ 10:35:23
URL: http://psycological.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0