Klarade jag det?

Så klarade jag det idag? Svar: Nej.

Jag klarade inte dagen idag, precis som igår blev det för lite mat och för mycket hets. Och nu sitter jag här med ångest, varför? För att jag inte fick upp all hets, nästan allt men inte helt.

Frukost: 1 grov macka med leverpastej light + 1 kokt äggvita + te

Lunch: 1 grov macka med kräftmjukost + 1/3 kycklingfile + ½liten kålrot + 1,5l light julmust (fördelat på hela förmiddagen)

Middag: ½ portion stekt ris med fläskkött, väldigt flottigt! + några bitar mango

Hets: 3 kakor, nötter, godis och choklad = spya


Så hur var min första advent? Jo jag gick på marknaden fast det fanns nästan inget att titta på så vi gick hem till en av mina kompisar där vi åt middagen, sedan fejkade jag att jag var sjuk och var tvungen att gå hem, ensam, men egentligen gick jag raka vägen till affären med tankarna fulla av hets hets hets, och jag köpte alldeles för mycket så nu har jag godis och alla pepparkakorna kvar. Mandlarna har jag slängt, de blev jättetorra efter att jag hade skållat dom, så nja. Åh, varför har jag hamnat i denna dumma svackan?

Jag hoppas att eran dag har varit mycket, mycket bättre än min!

Skriv din åsikt
Postat av: camilla

tyvärr inte :/ men imorn kör vi nya tag! heja!

2009-11-29 @ 20:20:31
URL: http://leverfordagenja.blogg.se/
Postat av: dannofino

Den maten du åt är ju en bit på vägen iallafall? :)

2009-12-02 @ 19:34:00
URL: http://psycological.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0