Läsarkommentar

"idag efter att jag ätit frukost kände jag en molande värk i en kindtand, och det är just när jag märker att tänderna tar skada som jag blir som mest avskräckt mot hetsen/kräkningarna.
tidigare så har jag aldrig direkt känt av några symptom på mina tänder. visst, jag har hört och vet om att tänderna skadas något oerhört av magsyran, men jag har som sagt inte brytt mig så mycket om det eftersom att jag inte märkt något på mina små gaddar.
sist gång jag var hos tandläkaren fick jag däremot en chock - jag hade 8 hål, varav 1 jag ska borra om en månad. och eftersom värken jag nu känner kommer ifrån en annan tand så blir jag inte förvånad om de är tvugna att borra fler.
det är så dumt att ens problem är tvungna att växa till den grad att den går ut över sånna här påtagliga saker innan man gör något åt dem! efteråt så kommer man ju bara gå och ångra att man inte agerade innan skadan var skedd, att man inte tog sina problem på allvar tidigare." - Matilda


Svar: Åh jag känner igen mig helt och hållet, jag känner inte av att det tar stryk förutom väldigt sällan och jag fick precis som du en chock av tandläkaren att jag hade massa hål. Nej nu ska vi ta tag i oss själva och dra oss ur detta!


(Jag klarade denna dagen förresten!)

Skriv din åsikt
Postat av: S A N D R A

skitbra gumman!!!!!!

2009-11-06 @ 22:52:30
URL: http://backtofuture.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0