Morning

Jag är nervös det kan jag erkänna, jag kunde knappt sova igår kväll och då somnar jag så fort jag lägger huvudet på kudden i vanliga fall. Så det var bara konstigt, hela min kropp var arg och skrek på mig. När jag väl hade somnat så vaknade jag några gånger under natten, och vaknade med en hemsk dröm där jag var med mina nära och kära, alla pratade om vad de gjorde och var så stolta över min utbildning och jag var bara där med smått ångest över att i nästa stund behöva erkänna att jag hade hoppat av.

Men jag har bestämt mig för att söka öppenvård, får jag den så hoppar jag av, får jag det inte så går jag kvar i skolan, låter det som en bra idé? Jag berättade för min kille att jag funderade på det, och då sa han att jag borde göra så här, så att jag inte kommer hem utan att göra något för det kommer bara dra ner mig ännu mer.

Snart ska jag iväg till psykologen, jag hoppas det går bra, jag är nervös som sagt.

Skriv din åsikt
Postat av: Miss JS

Hoppas det går bra.



.:kram

2009-11-25 @ 15:18:12
URL: http://missjsstruggle.wordpress.com/
Postat av: dannofino

Vet din kille att du har äs?

2009-11-26 @ 20:06:12
URL: http://psycological.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0