Pengar

Angående ekonomin så verkar det vara aktivitetsstöd (gå in på försäkringskassan för att läsa mer) som jag kan få, måste kolla upp det. Men tänkte bara skriva det ifall det är fler i min situation. Sök hjälp, jag vet att det är tungt, men om jag ska våga hoppa av skolan och berätta för min familj (som inte alls har den slags relation med mig, jag pratar inte om sådant med dom, inte om hur jag mår, till dom mår jag alltid bra, till alla andra med...) så hoppas jag att fler också vågar ta chansen att bli friska, för vill du bli frisk detta året eller om 5år, eller kanske aldrig och dö?

Skriv din åsikt
Postat av: En som inte riktigt förstått ,förrän nu, om mina ätproblem...

Hej, jag vill tacka för din blogg...



Jag vet själv hur svårt det är att leva med en så stor hemlighet även om jag upptäckte mitt problem med ätstörningar igår då jag läste din blogg. Du fick mig att inse att jag har problem då jag läste om hur du lever med dina ätstörningar. Jag går nämligen själv igenom samma situation som dig just nu...



Det jag ville säga var att du är stark som söker hjälp och jag ska försöka med det jag med... Du är en stor inspiration till alla som vill bli friska! Lycka till och jag hoppas verkligen att allt går bra för dig! Tack...:)

Postat av: minimi

du vågar! <3

2009-11-25 @ 15:22:59
URL: http://breakingthechain.blogg.se/
Postat av: dannofino

du klarar detta. <3

2009-11-26 @ 20:10:07
URL: http://psycological.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0