Sad

Jag klarade inte denna dagen, trots att jag åt en bra frukost, jag föll dit rejält med godis, glass och tacochips. Nu värker halsen och hela jag är yr och vimmelkantig. Jag vill inte ha något mer alls nu, även om jag vet att jag måste äta, men min inspiration föll bort. Tur att jag ska äta lunch med mamma sen då, så slipper jag bolla sönder hjärnan med "borde jag eller inte" för visst borde jag det!

Skriv din åsikt
Postat av: Victoria

Jaa, det är ju trots allt olycksfredagen idag ifall det lättar upp dig litegrann...

så var inte så hård mot dig :3



Hoppas att du ändå haft en fin kväll~



kramar <3

2009-11-13 @ 22:25:58
URL: http://pigment.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0