Skillnaden

Jag satt just och funderade på hur den här bloggen har ändrat mig, jag hetsar i princip lika många dagar varje vecka, eller egentligen lite färre dagar nu, men jag hetsade ca 5gånger per dag förrut, numera hetsar jag som MEST 3grr per dag. Men framför allt så har mitt tankesätt ändrats, jag är bestämd att bli frisk och ni som läser mig peppar mig så enormt. Även om jag misslyckas ofta så har jag gjort framsteg som jag inte inser förrän jag verkligen tänker efter, det är så typiskt, tänk om man kände av att man gjorde framsteg, det hade nog varit enklare då!

Och vet ni vad? Jag höll mig ifrån att hetsa, jag åt lite rostade sojabönor, en bit mörk choklad och en grov macka istället. Sen satte jag mig ner och läste en bok, allt för att maten skulle smältas men framför allt för att psyket skulle smälta faktumet att det inte blir någon hets!

Skriv din åsikt
Postat av: Jennie

Visst är det konstigt när man tänker på framstegen hur man ibland kan glömma bort hur långt man tagit sig!

Jag tänker bara på dne månaden som du var så otroligt dukitg och hur glad man var då =)! Det kommer komma fler sånna perioder, när du har orken att stå emot och den orken kommer!!!



Kram

2009-11-01 @ 16:27:15
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0