Terapeut

Just ja, jag ska få träffa en terapeut, när vet jag inte, de skulle återkomma, men väldigt snart, hon verkade inte så glad över att jag bodde ensam när jag tänker en hel del på självmord även om jag inte tror att jag skulle kunna göra det på riktigt.

Terapeuten och jag ska ha minst ett möte tillsammans innan vi bestämmer vad för vård jag ska få, just nu känner jag bara för att dra hem och börja på öppenvård, jag känner att jag har tappar kontrollen, jag lever inte ett normalt liv. Hela gymnasieperioden gick åt till mina sjuka tankar, vill jag att högskoleperioden ska göra det med? Nej.

Skriv din åsikt
Postat av: inte drabbad

Hur gjorde du för att komma i kontakt med en terapeut?

2009-11-26 @ 01:17:45
URL: http://intedrabbad.blogg.se/
Postat av: Miss JS

Sv: första steget är alltid det värsta. Även om jag inte tycker det blir lättare på vägen. Är för bra på katastroftänkande för att kunna njuta av mina små "segrar". Men ju fler steg man tar, ju enklare borde det bli, det tror jag =)



Ha en bra dag!



.:kram

2009-11-26 @ 07:18:24
URL: http://missjsstruggle.wordpress.com/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0