Träning

Sprang/joggade i ca 30min och tog en timmas promenad, det var skönt att röra på sig lite även om jag vet att jag borde stannat inne och tagit det lugnt, jag är för pigg. Men nu blir det film i 2 timmar, enbart sitta still och koncentrera sig på något annat. Film är för underskattat!

Skriv din åsikt
Postat av: Bundle

Det är bara att kämpa på, jag vet hur svårt det är. Själv har jag också bjudit över vänner på adventsfika imorgon men efter gårdagens misslyckande så har jag ingen alls lust att ta hit någon. Jag har ångest, känner mig trött, fet och ful. Men vi får försöka trycka undan ätstörningen och komma igen. Vi äter en bra middag nu ikväll, sedan ett kvällsmellanmål och går och lägger oss i bra tid så mår vi nog mycket bättre imorgon. Jag ska tänka på dig ikväll, vi fixar det här, eller hur? Kram!

2009-11-28 @ 17:36:12
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.com/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0