Vad ska man ta sig till?

När jag satt i skolan idag så tänkte jag bara "vad gör jag här?" "vems kropp är jag i?" "ta mig härifrån" och än en gång kom tankarna om vad skönt det hade varit om jag bara helt plötsligt hamnade i koma, fick dropp, vaknade upp och var helt frisk, det hade varit som ett mirakel.

Jag sviker mig själv varje dag, gråter, tänker alldels för mycket på dumma saker och klarar inte av att ha maten kvar i magen. Och jag skäms över det. Jag vill bara lägga mig ner, skrika och somna in, tyst och lugnt. Men nej, det ska jag inte.

Skriv din åsikt
Postat av: Bullen

Vännen! Det hade varit fantastiskt om man bara kunde bli frisk en dag, utan kamp och utan tårar...



Men, det går inte. Man måste ta sig igenom skiten, och det är astufft!



Men, jag tror på dig! Jag har tagit steget och vågat satsa, och jag är övertygad om att du också besitter det modet! Mod är att göra det man inte vågar...

2009-11-24 @ 16:09:01
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/
Postat av: dannofino

du är stark, och jag tror att du klarar det här. <3

2009-11-24 @ 19:09:12
URL: http://psycological.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0