Viljestyrka

Jag åkte för att handla för en stund sen, och när jag står där i affären (och redan planerat vad jag ska köpa) så ser jag att de säljer en liknande "ben and jerry" glass för 12 eller 13kronor, självklart ploppar hetstankarna upp, visst vore det billigt och bra? Men nej, varför ska jag köpa glass när jag bara kommer få ångest av det om jag äter den och har kvar den i magen och även om jag spyr upp den. Så nej, jag köpte mina mandlar och ägg istället, och cyklade hem nöjd och lycklig!

Yes det stämmer verkligen att jag skiner upp när jag äter bra, jag känner det verkligen, jag blir så mycket piggare och allt blir så mycket enklare. Hoppas det fortsätter så här!

Skriv din åsikt
Postat av: elin

Härligt! Men då jag är ett glassfreak är jag lite nyfiken på vilken glass det var? :P

2009-11-09 @ 23:05:08
URL: http://simsalabimen.blogg.se/
Postat av: Dannofino ♥

GUD! vad duktig du är som tänker innan du köper så du slipper spy. <3

2009-11-13 @ 20:16:38
URL: http://psycological.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0