Yoga?

Gick till gymmet nyss, men när jag väl kom dit insåg jag att jag hade missat yogan med bara någon minut, man får inte komma in för sent, så det bar av hemmåt igen, så jag fick i alla fall en timmas snabb promenad, det är så skönt att röra på sig. Det känns som att jag mest av allt bara sitter inne och förslappas.

Hur ser ni på träning, okej eller inte att träna när man ännu inte är frisk?

Skriv din åsikt
Postat av: camilla

Det är bra, kämpa på! Jag tror på dig :)

2009-11-23 @ 10:55:21
URL: http://leverfordagenja.blogg.se/
Postat av: Lillan

Jag pratade om precis detta med min terapuet. Enligt henne, är träning bra i den mån att den inte är destruktiv. Tränar man för att förbränna kalorier eller för att det är kul och skönt? Så länge man äter helt okej, är träning bara bra. Enligt mig själv kan jag tycka att träningen tar bort all ångest och att man får mer livslust och energi. Träna på, men bara i den mån den inte är destruktiv! Kram på dig!

2009-11-23 @ 11:41:45
URL: http://metrobloggen.se/anguish
Postat av: minimi

jag tycker det är okey så länge man inte gör det av fel anledning vilket kan vara svårt att veta när det är och inte, så jag skulle inte träna om jag vore du tills du mår lite bättre. Jag har haft träningsförbud och nu har jag HÅRDA restriktioner på hur mycket jag får röra på mig och det är bra faktiskt. Grymt jobbigt men bra!

2009-11-23 @ 13:55:23
URL: http://breakingthechain.blogg.se/
Postat av: amanda

jag tycker det är okej att träna så länge inte kroppen tar stryk, så länge det inte gör mer skada än nytta. är man underviktig ska man inte träna, det råder kan jag ge. förra året då jag jobbade som instruktör höll jag på att ta livet av mig. jag åt visserligen, men tränade som en tok. sista passet spinning jag instruerade gav mig hjärtklappning. nu talar vi inte hög puls o svett, utan snarare nära till att det svartade för ögonen. det var riktigt obehagligt. hade jag fortsatt på det sättet hade jag nog gjort mig själv illa. nuförtiden går jag till å från buss, spårvagn, affär, skola och någon lugn promenad med en vän. ingen hets, inget tvång, det ger en bara skuldkänslor. over and out. mååånga kramar!

2009-11-23 @ 18:21:21
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: Anonym

Jag tycker det är okej att träna så länge man inte gör det för att bränna fett. eller alltså liksom, flr att du har ätit ngt. att träna för att man vill ha mer muskler och vill bli vältränad och för att det är kul tycker jag är helt okej :)

2009-11-24 @ 11:56:32
URL: http://psycological.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0