Acceptera sin kropp?

Hur ska jag kunna börja gilla min "nya" kropp? Jag ligger fortfarande på undervikt trots det så har min mage blivit väldigt stor, varför bara min mage? Jag vill gilla min kropp och min kropp verkar bara ha gått upp på ett enda ställe, mycket störande. Hur gör ni?

Mina tankar svävar än en gång in på hur jag ska göra för att gå ner i vikt, planera för hur jag ska gå till väga etc. men jag SKA INTE svälta mig, oh nej, det ska jag inte!

Jag klarade denna dagen och lyckades ändå unna mig både ett digestivekex och ca 100g godis

Skriv din åsikt
Postat av: Jennie

Lånade boken idag, hehe där står det ju varför din mage blir stor.. om dne nu verkligen blir det ;)! Det lägger sig!



Kramar

2009-10-06 @ 21:14:16
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Fyw

åh gud vad jag känner igen mig!! :(

2009-10-06 @ 22:51:10
URL: http://findyourwords.blogg.se/
Postat av: Tess

Magen blir stor för att du inte är van vid att äta, det kommer att försvinna sen. Du är mer som uppblåst än fett, inget att oroa sig för. Tänk på att det är skönare att se normal ut och vara lycklig än pinnsmal och ångest :) Lycka till!

2009-10-11 @ 13:11:33
URL: http://tstahl.blogg.se/
Postat av: Malin

detta känner jag igen mig allt för mycket i; varför är just magen så ångestladdad?

dock tror jag att det är precis som de andra har skrivit, iallafall i början (sedan är det väl mest bara psykiskt då man sliter sig i håret över att magen aldrig är platt); det lägger sig.



och du är brabrabra, skitbra som klarar dig så pass som du faktiskt gör! och din brist på uppdatering är förhoppningsvis ett tecken på att du tillåter dig själv att leva (jag håller minna tummar) <3



svar; nämen åh, jäklar vilket flin jag fick på läpparna nu. DU ÄR BRA! och jag blir askalasigt glad av att höra att jag peppar dig :* just det jag försöker göra.

tack förresten också! jag SKA fortsätta fotografera så att fingrarna glöder (och kameran går sönder)

2009-10-11 @ 20:54:27
URL: http://hallonte.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0