Få tillbaka hoppet?

Jag går sönder mer och mer, mina ångestattacker kommer oftare, och jag misslyckas nästan varje dag, gjorde det idag med. Fan fan fan! Hur länge ska jag stå ut? Jag är rädd för mig själv, jag är rädd att jag ska skada mig själv. Jag har börjat tänka tankar som jag bara vill sopa under mattan, gömma och dra på mig ett leende. Varför är det inte så enkelt som det låter? Varför är livet inte så enkelt som det ska vara? Varför vill jag helt plötsligt dö?

Skriv din åsikt
Postat av: Jossis

Kom igen nu, du grejar det här! Hitta någonting att se fram emot varje dag den här veckan; någon intressant föreläsning, något du ska göra, ett tv-program, någon maträtt du planerat - stort eller smått! Det får dig att hitta någonting annat att fokusera på :)

2009-10-19 @ 20:47:54
URL: http://zucchini.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet hur det är. Men du vet att du kann överleva denna period med, för det är just det det är: en period. Snart är dklar till att kämpa igen. Samla kräfter nu så att du kan slå stenhårdt tilbaka snart! Jag är med dig i mina tankar<3

2009-10-20 @ 00:03:37
Postat av: Malin

Kära du, jag hoppas verkligen att du orkar fortsätta kämpa! Det går att bli fri, det MÅSTE gå, och du är starkare än Starke Adolf, okej?

Trots tjockiskänslorna så är du fortfarande underviktig, OCH; om det känns lättare så behöver du ju inte gå upp till normalvikt fort alls (mitt bmi är på 17 och jag har än så länge inga tankar på att gå upp mer), du kan vänta. Tillåt dig själv att vänta. Dessutom är jag 100 % säker på att du är tusen gånger finare nu än vad du var förra sommaren, när du vägde tio kilo mindre, för vem vill egentligen se ut som en sjukt benrangel?



Nu tappade jag helt och hållet bort meningen med den här kommentaren.. Det jag vill få fram var att jag fortfarande tror att du fixar det här; hur många gånger du än må ha fallit den senaste tiden. Fortsätt slå tillbaka! HEJJA HEJJA HEJJA! <3



2009-10-20 @ 17:36:18
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Malin

Kära du, jag hoppas verkligen att du orkar fortsätta kämpa! Det går att bli fri, det MÅSTE gå, och du är starkare än Starke Adolf, okej?

Trots tjockiskänslorna så är du fortfarande underviktig, OCH; om det känns lättare så behöver du ju inte gå upp till normalvikt fort alls (mitt bmi är på 17 och jag har än så länge inga tankar på att gå upp mer), du kan vänta. Tillåt dig själv att vänta. Dessutom är jag 100 % säker på att du är tusen gånger finare nu än vad du var förra sommaren, när du vägde tio kilo mindre, för vem vill egentligen se ut som en sjukt benrangel?



Nu tappade jag helt och hållet bort meningen med den här kommentaren.. Det jag vill få fram var att jag fortfarande tror att du fixar det här; hur många gånger du än må ha fallit den senaste tiden. Fortsätt slå tillbaka! HEJJA HEJJA HEJJA! <3



2009-10-20 @ 17:36:39
URL: http://hallonte.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0