Fan fan fan

Åh jag klarade det inte idag! :(

Frukost
2 kokta ägg
2 knäckebröd med kräftost
1 banan

Mellanmål
1 söt yougurt
1 banan
1 äpple

Lunch
Grönsaksgryta med bönor och fiskbullar
1 knäcke med smör

Mellanmål
1 liten bulle

Hets
1 stor godispåse
nästan 1l glass
Spya

Middag
grönsaksgryta med fiskbullar (2st) + lite nudlar
1 knäckebröd smulat över


Ska ta en macka senare eller så tror jag. Jag vet att det är för lite mat, jag avskyr att alla tankar har kommit tillbaka men jag ska äta bättre i veckan helt enkelt!

Skriv din åsikt
Postat av: Anonym

Åh vad synd! :(

Men det kommer svackor, nedgångar och sånt, men det blir bättre hela tiden, det märker jag som läser bloggen :) Lycka till på den där intervjuen med :)<3

2009-10-14 @ 19:12:27
URL: http://anoa.blogg.se/
Postat av: Jossis

Jag tror att du utmanar dig sjlv för mycket! Eftersom du fortfarande trillar dit någon gång ibland, oftast då du ätit något onyttigt innan, så kanske du inte är redo att utmana dig själv att äta sådant som du tidigare hetsat? Tänk på att en frisk buliminker är som en nykter alkoholist!

2009-10-14 @ 20:26:24
URL: http://zucchini.webblogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0